Monday, April 27, 2009

Tag dari Atie-Rave


Huh... dah agak lama Atie tag Mama Alya. Mintak maaf bebanyak yer Atie. Mama Alya bz ckit... ckit jer.

Oklah.... 7 sebab kenapa saya bangga menjadi perempuan (selain reason2 mantap yang diberikan Atie-Rave, lihat di sini)

1) Ada alasan baik kenapa berat badan naik.... berat badan saya naik selepas melahirkan anak @ selepas bercerai susu, sbb hormon, bla bla bla. Orang laki xder reason kukuh berat dia naik tau. Hi3x.


2) Saya boleh beli kasut 4-5 pasang dengan nilai RM200. Saya boleh tukar pakai kasut setiap hari Senin - Jumaat. Org laki jangankan sepasang, RM200 belum tentu cukup tau.


3) Kebanyakan tempat saya pergi, perempuan diutamakan. Tak percaya? Klu tidak takkan laa ada quote begini, "Ladies First".


4) Orang x pelik klu pompuan xder lesen memandu.


5) Hanya perempuan leh pakai reason PMS utk MC. Ha3x.


6) Perempuanlah paling senang masuk ke syurga... sadly perempuan juga paling senang masuk neraka... Hu3x.

7) Sayalah orang pertama yang dilihat Alya sebaik keluar ke dunia. D
an orang pertama yang memeluknya sambil menyusukannya. Hu3x, syahdu..


Saya passkan tag ni kepada :-
1) Lieza SayPull
2) Kak Dayah
3) Puan SI
4) Puan Syima
5) Kak Zaa
6) Kak Su NIT


No comments: