Monday, May 4, 2009

Tag lagi.... rajin bebeno Si Atie-Rave ni

Tag lagi... ye laa Mar / Atie-Rave, aku cuba laa langsaikan utang2 tag ni....


Nama2 timangan anda... - nak tau jugak ker?? Hi3x.
Hubby panggil saya Kakde (antara ayat yg digunakan, 'kakde balik lambat ke hari ni? Kakde nak makan ker?). Kenapa dia panggil saya kakde bukan sayang bukan honey.... ntah dah biasa dari kawan2 dulu panggil camtu.
Kengkawan panggil saya Mona / Mun / Kak Mun (lantak ler asal ada nama)
Adik beradik saya panggil De / Kakde / Klu mak saya tgh bengang panggil saya Jieda (tu tgh marah ler tu. Ha3x)

Anda seorang yang...
- agak garang dengan anak (terpaksa, nanti manja sangat)

- chubby (huk3x, mengaku dalam kepahitan)
- keras kepala jugak laa kot

Arghhh... Mar aku tak reti nak describe diri sendiri laa


Insan teristimewa / describekan kenapa dia terlalu istimewa di mata anda...

- Hubby sebab dia telah bersusah payah menelan segala bentuk kepahitan dan kepayahan serta dugaan tanpa sedikitpun berasa lelah. Thank you hubby... I Love You... Gediknya
- Alya Izzati, my daughter. Saya nampak diri saya waktu kecil dengannya... cuma saya taklah kurus tinggi macam dia, dulu saya gemukkk....


Lagu kesukaan yang suka layan sekarang...

- 15 Step (Radiohead) dengan Lost (Coldplay)


Makanan kesukaan anda..
.. - Putu piring (tp cuma yg kat pasar besar sahaja), kuey teow ladna (ayam sahaja) dan penkek sempoi (taruk butter dan honey... fuiyoh!!!)

3 benda yg mesti ada dalam beg anda....

- IC & Lesen

- ATM Card

- Handphone


Kali terakhir anda menangis dan kenapa....

- Kelmarin.... syahdu kerana hubby dan anak

Mama Alya nak tag kengkawan ni :-
1) Lieza SayPull
2) Kak Dayah
3) Puan SI
4) Puan Syima
5) Kak Zaa
6) Kak Su

No comments: